Regulamin klubu

Definicje

§ 1

Postanowienia wstępne

§ 2

  1. Klub jest otwarty w każdym dniu tygodnia, od poniedziałku do niedzieli, od godziny 21:00. Wyłączeniem są imprezy zamknięte oraz inne dni, o których Organizator informuje na swoich social mediach. 
  2. Organizator organizując Imprezy kieruje się dobrem i bezpieczeństwem Uczestników oraz przepisami prawa.
  3. Przebywają w Klubie Uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu oraz stosowania się do zaleceń służb porządkowych oraz przedstawicieli Organizatora, a także wyraża zgody określone w Regulaminie, w tym związane z rejestrowaniem (utrwaleniem) oraz rozpowszechnianiem wizerunku Uczestnika w Klubie, w tym w ramach Imprezy.
  4. Osoby przebywające w Klubie, w tym uczestniczące w Imprezach organizowanych w Klubie, mają obowiązek zapoznać się z niniejszym Regulaminem. Regulamin jest dostępny na stronie internetowej Organizatora prowadzonej pod adresem www.zanzibarclub.pl Regulamin jest też dostępny w wersji papierowej w lobby Klubu.

Prawo wstępu

§ 3

  1. Prawo wstępu do Klubu na Imprezy od godziny 21:00 mają osoby, które ukończyły 18 rok życia oraz nabyły Bilet wstępu na Imprezę albo uzyskały zgodę Organizatora na udział w Imprezie na innej podstawie (wygrana Biletu w konkursie, zwolnienie z obowiązku nabycia Biletu przez określone kategorie osób). Cena Biletu jest uzależniona od organizowanej imprezy. Organizator ma prawo do zmiany cen Biletu w dniu imprezy. Informacja o cenie Biletu jest podawana na bieżąco na profilach społecznościowych Organizatora. 
  2. Rezerwacji loży lub stolika w Klubie można dokonać przez serwis rezerwacyjny: emenago
  3. Na Imprezę Uczestnicy zobowiązani są do ubioru wieczorowego lub smart casual, w szczególności mężczyźni powinni mieć założone długie spodnie oraz zakryte buty. Nie wpuszczamy w ubiorze sportowym oraz w czapkach z daszkiem.
  4. Informacje dotyczące Imprez w Klubie oraz rezerwacji wstępu do Klubu, znajdują się na stronie internetowej Klubu pod adresem: www.zanzibarclub.pl.
  5. Klub nie odpowiada za wydarzenia o charakterze siły wyższej, które wystąpią na Imprezie, takie jak katastrofa, pożar, alarm bombowy, ewakuacja zarządzona przez uprawnione służby, w tym policję lub straż pożarną. W takich sytuacjach Klub nie będzie zobowiązany do zwrotu pieniędzy za Bilety i opłacone rezerwacje ani do odszkodowania za inne roszczenia związane z nieodbyciem się lub przerwaniem Imprezy z wyżej wymienionych powodów.

Zasady bezpieczeństwa

§ 4

  1. Za sprawdzanie Biletów oraz wpuszczanie Uczestników na Imprezę odpowiedzialna jest wyznaczona przez Organizatora osoba / osoby, która zaprasza Uczestników do środka Klubu. Osoby wchodzące na teren Klubu zobowiązane są poddać się kontroli osobistej (sprawdzeniu) oraz kontroli bagażu osobistego.
  2. Na Imprezy organizowane w Klubie wstępu nie mają:
    1. osoby będące pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających;
    2. osoby wpisane do rejestru prowadzonego przez Komendanta Głównego Policji (na podstawie art. 37 ust. 2 ustawy a dn. 20.03.2009 o bezpieczeństwie imprez masowych, Dz. U. 2009, Nr 62, poz. 504 z późn. zm.);
    3. osoby, których zachowanie (w tym agresywne, obrażające inne osoby) zagraża bezpieczeństwu albo czci innych Uczestników Imprezy.
  3. Na teren Klubu zabrania się wnoszenia napojów alkoholowych i narkotyków oraz materiałów stanowiących zagrożenie dla życia i zdrowia innych Uczestników Imprezy takich jak: broń, materiały wybuchowe, pirotechniczne, ostre narzędzia. Przedmioty te będą konfiskowane i wydawane w obecności funkcjonariuszy policji.
  4. Uczestnikom Imprezy zabrania się:
    1. wchodzenia do miejsc w Klubie, które nie są przeznaczone dla Uczestników Imprezy;
    2. wychodzenia z zakupionym w Klubie alkoholem poza Klub;
    3. sprzedawania, reklamowania lub akwizycji jakichkolwiek towarów lub usług albo przeprowadzania zbiórek pieniężnych bez zgody Organizatora.
  5. Uczestnik Imprezy ma obowiązek zachowywać się w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu innych Uczestników, informować służby porządkowe Organizatora o sytuacjach zagrożenia życia ludzkiego, zdrowia lub mienia oraz stosować się do wskazań i poleceń służb porządkowych Organizatora Imprezy.
  6. W celu zapewnienia bezpieczeństwa Uczestników Organizator prowadzi monitoring Klubu przy pomocy kamer przemysłowych. Organizator jest uprawniony do utrwalenia Imprezy, a w szczególności utrwalania zachowania Uczestników, za pomocą urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. W przypadku stwierdzenia naruszeń Regulaminu bądź innych przepisów prawa, nagrany materiał audiowizualny z Klubu z utrwalonymi wizerunkami Uczestników może zostać przekazany właściwym organom państwowym, w szczególności policji.

Rozpowszechnianie wizerunku Uczestnika

§ 5

  1. Uczestnik przebywając w Klubie, w tym biorąc udział w Imprezie, wyraża zgodę na rozpowszechnianie przez Organizatora zdjęć lub materiałów audiowizualnych (filmów) z wizerunkiem Uczestnika utrwalonych w Klubie, w tym w ramach Imprezy (zgodnie z art. 81 ust. 2 pkt. 2 ustawy z dnia 4.02.1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, Dz. U. 1994, Nr 24, poz. 83 ze. zm.) w sposób określony w niniejszym Regulaminie.
  2. Organizator będzie korzystał w wizerunku Uczestnika utrwalonego w ramach zdjęć lub filmów z Klubu w celu reklamy i promocji działalności Klubu i Organizatora. Zdjęcia i filmy w wizerunkiem Uczestnika będą rozpowszechniane na stronie Internetowej Klubu oraz w mediach społecznościowych Klubu (takich jak Facebook, Instagram).
  3. Organizator ma prawo do rozpowszechniania wizerunku Uczestnika utrwalonego na zdjęciach lub filmach z Klubu w połączeniu z innymi utworami lub wizerunkami. Organizator nie ma prawa ingerowania w wizerunek Uczestnika.
  4. Uczestnik wyraża zgodę na rozpowszechnianie jego wizerunku w sposób określony w Regulaminie nieodpłatnie, bez konieczności akceptacji przez Uczestnika sposobu rozpowszechnienia wizerunku Uczestnika, w tym w połączeniu z innymi utworami i wizerunkami.
  5. W przypadku zastrzeżeń do sposobu rozpowszechniania wizerunku Uczestnik może je zgłosić na adres e-mail: biuro@zanzibarclub.pl

Zasady funkcjonowania szatni w Klubie

§ 6

  1. W Klubie funkcjonuje szatnia, w której Uczestnicy mogą zostawić do przechowania rzeczy takie jak: okrycie wierzchnie, torebki damskie, plecaki o standardowym rozmiarze. Organizator jest uprawniony do wprowadzenia obowiązku pozostawienia przez Uczestników okrycia wierzchniego w szatni ze względu na warunki atmosferyczne (opady deszczu, śniegu, ujemna temperatura) w celu zapewnienia Uczestnikom komfortu przebywania w Klubie.
  2. Szatnia w Klubie jest płatna w wysokości 2 zł(słownie: dwa złote) od jednej sztuki okrycia wierzchniego lub odzieży (bluzy, marynarki, swetra). Uczestnik  pozostawiający rzeczy w szatni otrzymuje numer (brelok z numerem), pod którym odzież będzie przechowywana. Pod jednym numerem mogą być przechowywane maksymalnie dwie sztuki odzieży. Za każdą sztukę należy się opłata. Sztuka odzieży rozumiemy jako: jedna bluza, jedna marynarka, jedna kurtka itp.
  3. Za duże gabaryty szatnia pobiera opłatę w wysokości 10 zł (słownie: dziesięć złotych). Przez duże gabaryty rozumiemy: torby sportowe, plecaki, walizki, duże torby/torebki itp.
  4. Dodatkowe opłaty za szatnię:
    1. Za dowieszenie lub pobranie i odwieszenie rzeczy w trakcie trwania Imprezy naliczona jest dodatkowa opłata w wysokości 2 zł(dotyczy to portfela, papierosów, telefonu itp.).
    2. Za każde wyjście na zewnątrz i ponowne zostawienie kurtki w szatni pobierana jest opłata 2 zł/sztuka.
    3. Szatnia nie wydaje rzeczy „na chwilę”. Za każde odebranie i ponowne zostawienie rzeczy, będzie pobierana opłata w wysokości 2 zł/sztuka.
  5. Za rzeczy pozostawione w rękawach, kieszeniach, torebkach, plecakach itp. przechowywanych w szatni, Klub nie ponosi odpowiedzialności.
  6. Nie przyjmujemy odzieży, w której rękawach znajdują się inne kurtki, bluzy, marynarki itp. W rękawach akceptowane są tylko szaliki, czapki, apaszki, rękawiczki. Za inne rzeczy pobierana jest opłata w wysokości 2 zł/sztuka.
  7. W przypadku zgubienia numerka/breloka, Uczestnik będzie mógł odebrać rzecz pozostawioną w szatni na końcu Imprezy albo w kolejnych dniach po zakończeniu Imprezy. Maksymalny termin przechowania i odbioru, to 2 (słownie: dwa) tygodnie, po tym czasie rzeczy zostaną poddane utylizacji.
  8. W przypadku posiadania numerku przez Uczestnika i braku pod tym numerkiem pozostawionej przez niego rzeczy, Organizator wystawi Uczestnikowi pokwitowanie, z którym powinien on się zgłosić do wskazanego ubezpieczyciela, który pokryje poniesioną przez Uczestnika szkodę.
  9. W przypadku zgubienia numerku Uczestnik jest zobowiązanydo wniesienia opłaty w wysokości 20 zł (słownie: dwadzieścia złotych).
  10. W weekendy, z powodu ograniczonego miejsca, szatnia może odmówić przyjęcia torebek, toreb sportowych, dużych plecaków, walizek itp.
  11. Szatnia w tygodniu jest zamknięta, chyba że Organizator zdecyduje inaczej.
  12. Klub nie odpowiada za rzeczy zostawione na sali w trakcie Imprezy.
  13. Zostawiając rzeczy w szatni Uczestnik akceptuje regulamin szatni.

Dane osobowe

§ 7

  1. Administratorem danych osobowym Uczestników w myśl ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE jest Organizator – Explosion Club Sp. z o.o.
    z siedzibą w Warszawie pod adresem: ul. Stokłosy 6/1, 02-784 Warszawa.
  2. Uczestnik może kontaktować się z administratorem danych osobowych pod adresem: biuro@zanzibarclub.pl
  3. Uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie przez Organizatora jego danych osobowych w celu funkcjonowania Klubu i organizacji Imprez oraz rozpowszechniania wizerunku Uczestnika w sposób określony w Regulaminie, uwzględniając postanowienia Polityki  prywatności Organizatora. Uczestnik wyraża także zgodę na przetwarzanie i powierzenie jego danych osobowych do podmiotów współpracujących z Organizatorem w zakresie niezbędnym do funkcjonowania Klubu i organizacji Imprez oraz do przekazywania danych osobowych uprawnionym organom państwowym w celach wynikających z obowiązujących przepisów prawa.
  4. Uczestnik ma prawo dostępu do treści jego danych osobowych, ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) w przypadku uznania, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy prawa.
  5. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych Uczestnika zawierają postanowienia Polityki prywatności Organizatora dostępne na stronie internetowej pod adresem www.zanzibarclub.pl.

Ogólne zasady funkcjonowania lokalu

§ 8

  1. Uczestnicy imprezy oraz wszystkie osoby, które znajdują się na terenie imprezy, zobowiązani są zachowywać się w sposób niezagrażający bezpieczeństwu i życiu innych uczestników oraz osób pracujących w obiekcie.
  2. Uczestnicy są zobowiązani do korzystania z pomieszczeń, urządzeń i przyrządów sanitarnych zgodnie z ich przeznaczeniem. Co więcej, pomieszczenia sanitarne i meble tapicerowane powinny zostać po Gościu zostawione w stanie, w którym je zastali. Uczestnicy imprezy ponoszą materialną odpowiedzialność za zachowania, których dopuszczają się na terenie obiektu.
  3. Jeśli uczestnik zostawi po sobie nieczystości natury fizjologicznej, zobowiązany jest do zapłacenia 100 zł (słownie: sto złotych) za wyrządzoną szkodę, bądź też posprzątanie po sobie tak, aby miejsce było czyste i dostępne dla innych uczestników. Gość ponosi odpowiedzialność materialną i prawną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia, zniszczenia, zanieczyszczenia i braki wyposażenia.Wysokość usługi podyktowana jest zarówno ceną środków czystości jak i nieprzyjemnością zajmowania się taką szkodą przez pracowników obiektu.
  4. Obsługa lokalu zastrzega sobie prawo do usuwania szklanek, butelek i tym podobnych pozostawionych w innym miejscu aniżeli przeznaczony do tego stolik.
  5. Osoby uczestniczące w imprezach organizowanych przez Zanzibar Music Club, mają obowiązek zapoznania się z niniejszym regulaminem. Dokonanie rezerwacji oraz wejście na teren Zanzibar Music Club jest jednoznaczne z jego akceptacją.

Postanowienia końcowe

§ 9

  1. Udział w Imprezie na podstawie Biletu lub innej zgody Organizatora oraz wejście do Klubu oznaczają akceptację Regulaminu przez Uczestnika.
  2. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy pozostawione przez Uczestników na terenie Klubu.
  3. Za szkody materialne wyrządzone na terenie Klubu Uczestnik ponosi pełną odpowiedzialność karną i finansową.
  4. Organizator informuje, że treść Regulaminu może ulec zmianie. Informacja o zmianie treści Regulaminu zostanie niezwłocznie opublikowana na stronie internetowej Organizatora, w tym poprzez podanie zestawienia zmian wprowadzonych do Regulaminu. Zmiany Regulaminu będą obowiązywały po upływie 7 dni od dnia ich opublikowania.
  5. W kwestiach nie uregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

Ta witryna korzysta z plików cookies aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich zapisywanie w pamięci Twojego urządzenia.

OK